Naast zichtbaarheid op social media, is ook tekst op papier nog steeds een prima manier om aandacht te krijgen. Zoals een helder verhaal in een:
- brochure. De tekst in die brochure moet vooral passen bij jouw bedrijf, bij de manier waarop jij werkt. En hij moet niet direct bij het oud papier belanden, maar gelezen worden. Door je klanten én je prospects, je potentiële klanten. Als je weet wie jouw doelgroep is, gebruik dan ook de taal die hen aanspreekt. Dat betekent dat je je moet verplaatsen in die klant. Wat wil die klant weten en lezen? Waar is die klant naar op zoek? Waar kun je hem of haar mee helpen?
- folder of flyer. Daarin heb je minder ruimte voor tekst. Die tekst moet dus kort maar krachtig zijn. Duidelijk en doeltreffend. Heb je wel een idee, maar veel tekst? Bel of mail me, dan maken we een afspraak en gaan we schrappen. Net zolang tot jij denkt ‘ja … dat is nou precies zoals ik het in gedachten had’. En die flyer? Lekker laten opvallen door kleur, opmaak of een bijzondere vorm. Laat die tekst vooral opvallen door het minimale.